NKSims

Alla inlägg under juli 2013

Av nksims - 31 juli 2013 10:46

Hej, Klara här.


Nu kommer många nedladdningstips ;)


Love paradise dress


(ungdom)


 


(Tonåring)

  

 


Vi äger inga av bilderna i detta inlägg förutom ''hemsida'' och ''ladda ner'' också ''-Klara'' Bilderna


Ungdom


 


Barn


 


Småbarn


 


Cothurnus Boots



 


 


Cold Blooded Shirt


 


Braided Pigtails



 


 


Chloe Sevigny for Opening CeremonyAvailable for Females YA/A and TeensPackage & Sim3pack included. Download Download (adFly) mesh done by me - give credit where credit’s due(Follower’s gift)

 

 





   


 



Av nksims - 30 juli 2013 16:59

Hejsan !


Jag beställde nyss hem denna coola sims-mus som jag såg att simsdeluxe hade tipsat om ! Jag har velat ha den länge, och nu när den var på rea tvekade jag inte ! ;)

 

Bild från thesimsresource.com


 

Av nksims - 29 juli 2013 13:30

Hej !


Här får ni, som jag lovade tidigare, ett långt inlägg med nedladdnings tips !


Pixicat - Wedges shoes

  

 

Anubis - Bell Flower

   

 

Jocker (Ace creators) - Lace shirt

   

 

Pickypikachu - Basic tee

     

 

Pixicat - Isabel Marant Sneaker Wedges

 

 

Juliana - Matching sweaters

 

 

Anubis (Mod The Sims) - Nouk's long wavy hair

 

 

Anubis (Ace creators) - The Sims 3 Showtime Casual Trend Top

     

 

Pixicat - Dr. Martens

Killar

 

 

Tjejer


 

 

OBS ! Alla bilder tillhör respektive ägare.

 

Om ni har problem med någon av länkarna säg gärna till så fixar jag det !

 

 


Av nksims - 29 juli 2013 12:45

Hejsan !!!!!


Nu är jag tillbaka från soliga italien ! B) Eller, jag kom hem i lördags men har inte riktigt haft tid till att spela sims. Men jag tänkte göra ett nedladdnings tips inlägg lite senare, så kika in då ! :)


Vi ses snart !

 

Av nksims - 27 juli 2013 19:57

Hej! Klara här.


Ledsen att jag inte har bloggat på länge men jag har varit i sommarstugan och i fjällbacka med några kompisar till familjen. Hursomhelst har jag gjort massor av saker och hittade inte tid att spela sims eller blogga


Så jag tänkte ge ett nedladdningstips åt er!


May by Evelina


(äger inga av bilderna)


 


 


 

Av nksims - 26 juli 2013 12:30

Hej, Negin här !


Här kommer en ny sim - Amelia !

     

 

Ha det bra ! 

 

Av nksims - 24 juli 2013 13:00

Hej !


Här kommer del 2 av min PGC som jag äntligen blev sugen på att spela ! Det har dock inte hänt särskilt speciella grejer...


 

Sist hade Lucas precis blivit barn, och hans låtsaskompis har växt upp med honom.

 

Familjen bestämde sig för att åka en sväng till biblioteket.

 

 

Dagen efter slutade Daniel tidigare av nån anledning, så då gick han till höstfestivalen för att skörda pumpor till spökeridagen ! Han bytte förresten karriär, så nu jobbar han inom politiken istället !

 

Visst blev huset fint ? :P

 

Dagen efter, en regning kväll, skulle Lucas till skolan för att ta emot en scoutmedalj.

 

Samtidigt diskade hans låtsaskompis disken åt Alicia.

Sedan blev det spökeridagen, så då ordnade de en maskerad.

 

Daniel klädde ut sig till ninja...

 

...Lucas till koplanta...

 

...Och Alicia till doktor (dåligt val eftersom hon jobbar inom sjukvården)

   

Sen blev det Lucas födelsedag !

 

Så här ser han ut som tonåring INNAN jag bytte kläder & hår på honom...

 

... Och så här ser han ut nu !



Hoppas ni gillade denna del av min PGC ! :)

 




Av nksims - 22 juli 2013 11:45

Hejsan  !


Ännu en sim till er - Tori. ;)

      

 


Ha det så bra ! :D

 

Detta inlägg är tidsinställt.


Not from sweden? Translate here! ↓

Om oss!


Välkommna till denna simsblogg! Vi som skriver här heter Negin och Klara, två 13 åriga tjejer från Göteborg. Här delar vi med oss om allt vi tycker är intressant med vårt älsklingsspel - The Sims 3. :)

Regler för kommentarer & frågor!

Innan du frågar:

• Behandla alla, inklusive oss som skriver, med respekt och så som du själv vill bli behandlad. Alla kränkande frågor kommer tas bort.

• Skriv gärna vem din fråga är till; Negin eller Klara!

• Sök i sökrutan innan du ställer frågan, vi kanske redan har skrivit om det du vill fråga!

• Respektera att det kan ta tid att svara på vissa frågor!

• Vi kommer inte kunna besvara frågor om MAC, då ingen av oss har någon MAC.

• Vi kan inte besvara frågor om TS2. (Så länge det inte är enkla frågor)

Innan du kommenterar:

• Behandla alla, inklusive oss som skriver, med respekt och så som du själv vill bli behandlad. Alla kränkande kommentarer kommer tas bort.

• Skriv bara din kommentar EN gång. All SPAM av samma kommentar kommer tas bort.

• All reklam tas bort direkt (Med undantag av länkbyte, läs mer HÄR)

• Om du har en fråga som INTE har med inlägget att göra ber vi dig ställa den i frågerutan.

 

Om dessa regler inte följs har vi rätt att ta bort kommentaren/frågan och i värsta fall blockera IP-adressen.

 


När du har läst reglerna är du välkommen att kommentera eller ställa en fråga här nedanför:

 

 

Fråga oss!

4 besvarade frågor

Letar du efter n'åt?

Kategorier

Vill du lägga till n'åt?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

De senaste inläggen...

Statistiken

Länkade Simsbloggar

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards