NKSims

Alla inlägg under augusti 2013

Av nksims - 30 augusti 2013 17:47

Hejsan, Negin här med ett riktigt bra nedladdnings tips !


De flesta tycker ju inte om att våra stackars bebis simmar är iklädd i filtar, men nu har jag hittat en som har gjort om filten till en sparkdräkt !

       

(Vi äger inga av de här bilderna, de tillhör QuizicalGin.)


 


 

Av nksims - 25 augusti 2013 10:30

Hej, Negin här ! 


Hoppas ni har haft en härlig vecka, själv har veckan varit väldigt hektisk. :P


Vi börjar detta PGC-inlägg med födelesdagar ! Nu ska tvillingarna fylla år ! 

   

 

Tvillingarna Sophie och Mark Skies.

   

Jag kan inte sluta ta kort på deras katt Jojo. Djurungarna är bara för söta !! ^^

 

Victor och Marissa fick åka på en gratissemester så tonåringarna fick klara sig själva.

 

Sophie kämpar hårt med läxorna. Hon har faktist högsta betyg i skolan !

 

Och på fritiden tycker hon om att måla. Hon är ju konstnärligt lagd precis som sin mamma.

 

Mark tycker också om att måla. ...På ett annat sätt.

 

Jojo har en speciell relation till Martin. De tycker om att se på tv tillsammans. ^^

 

Sen var det dags för Jojo att bli en stor katt !


 

 

Nu när hon är stor tycker hon om att ligga i Martins knä. ^^

När kärleksdagen var här bestämde Sophie sig för att testa kärleksmaskinen på vårfestivalen.

     

Alla i familjen älskar Jojo och leker ofta med henne.

En kväll, när de flesta i familjen låg och sov, kom Sarah och Marcus hem från sina internatskolor !

   

 

Hur snygg blev inte Martin !? Dock glömde jag ta en bild på Sarah efter sin makeover, jag får ta en någon annan gång...


Sarah Skies !

 

Morgonen efter att Sarah och Marcus flyttat ut ringer Marissa till Sarah för att prata. Jag fick förresten fuska fram lite pengar åt de, eftersom man för 16 000 simdaler bara kan köpa en tom tomt i Lucky Palms. Men jag använde familyfunds när de hade flyttat ut så de hade runt 16 000 igen. ;) 

 

Jojos favoritplats i huset - byrån.

 

Vid soluppgången fick jag besök av en alien som tydligen var gravid... ?

Sophie har börjat träffa en kille hon mötte i skolan, de är på G just nu. Han hade en flickvän innan, men Sophie bad honom göra slut med henne. Dock får jag inte upp ''Fråga om att bli ihop'' rutan ? Säkert en bugg...

   

De är så söta tillsammans ! ^^

 

När jag följde med Sophie hem hittade jag herrarna såhär... :P


Hoppas ni gillade detta PGC-inlägg ! :)

 


Av nksims - 20 augusti 2013 16:41



 

Av nksims - 19 augusti 2013 16:31

Hej, hej !


Vi ber verkligen om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men vi har inte haft tid/orkat blogga. Det blir ju lätt så nu när man tar vara på de sista dagarna på sommarlovet. ;)

På tal om slutet av sommarlovet:

Imorgon, tisdag, börjar jag och Klara skolan igen, vilket för våran del betyder mycket mindre uppdatering. Vi kommer endast uppdatera på helger, kanske nån gång då och då under veckan. Vi vet att det är riktigt dåligt, men nu börjar vi 7:an vilket betyder längre skoldagar, fler läxor, o.s.v Dessutom har vi aktiviteter efter skolan. Klara rider på torsdagar och jag (Negin) tränar simning på tisdagar, torsdagar och fredagar. De dagarna kommer vi absolut inte kunna uppdatera.


Vi ber om ursökt för att det blir som det blir, men vi hoppas att ni förstår. :) 

Ha en bra dag ! 

   


Av nksims - 13 augusti 2013 11:21

Hej !!


Jag är ledsen för att uppdatering har varit så dålig från min sida, men jag har varit rätt slö de senaste dagarna. :P

Som en Förlåt-För-Dålig-Uppdatering-Present ska ni få en sim som jag egentligen hade tänkt behålla för mig själv, men nu kan ni ladda ner henne ! Jag blev jättenöjd med henne, så nu har hon fått titeln som ''Min bästa sim hittills''.

Hennes namn är Isabella Coleman.

       

Egenskaper: hopplös romantiker, kockbegåvning, prydlig, tankspridd, älskar naturen.

Biografi:

Isabella föddes i den livliga staden Bridgeport, och som dotter till en filmstjärna och en musiker har hon alltid fått mycket uppmärksamhet, men av deras butler. Isabella var aldrig intresserad av kändisskapet, så när hon växte upp beslöt hon sig för att flytta till paradisön Sunlit Tides, där hon kan få tänka ifred och slippa all uppmärksamhet.


   

Av nksims - 11 augusti 2013 16:50

Hejsan !


Tänkte bara berätta att jag (Negin) är med i utlottningen på 300 simspoints hos Kimssims.

 

Vill du också vara med ? Klicka HÄR !


 

Av nksims - 11 augusti 2013 12:47

 ( .package )    
 ( .simspack )  
 
.sims3pack .package ->     
 
 
Av nksims - 9 augusti 2013 12:30

Hejsan, Negin här !


Vi fick en fråga om var man kan hitta Amelia's hår, så jag tänkte svara på det. :)

Amelias hår går faktist inte att ladda ner ! Man får det håret när man köper store världen Aurora Skies, och håret finns inte till individuell försäljning. Jag har inte heller hittad någon retexture av den, men om någon hittar det får ni gärna säga till ! :)

 

Slänger även in en random bild på en småbarns-sim som lär sig gå med Lära-Gå stolen som man får från Aurora Skies.


 



Not from sweden? Translate here! ↓

Om oss!


Välkommna till denna simsblogg! Vi som skriver här heter Negin och Klara, två 13 åriga tjejer från Göteborg. Här delar vi med oss om allt vi tycker är intressant med vårt älsklingsspel - The Sims 3. :)

Regler för kommentarer & frågor!

Innan du frågar:

• Behandla alla, inklusive oss som skriver, med respekt och så som du själv vill bli behandlad. Alla kränkande frågor kommer tas bort.

• Skriv gärna vem din fråga är till; Negin eller Klara!

• Sök i sökrutan innan du ställer frågan, vi kanske redan har skrivit om det du vill fråga!

• Respektera att det kan ta tid att svara på vissa frågor!

• Vi kommer inte kunna besvara frågor om MAC, då ingen av oss har någon MAC.

• Vi kan inte besvara frågor om TS2. (Så länge det inte är enkla frågor)

Innan du kommenterar:

• Behandla alla, inklusive oss som skriver, med respekt och så som du själv vill bli behandlad. Alla kränkande kommentarer kommer tas bort.

• Skriv bara din kommentar EN gång. All SPAM av samma kommentar kommer tas bort.

• All reklam tas bort direkt (Med undantag av länkbyte, läs mer HÄR)

• Om du har en fråga som INTE har med inlägget att göra ber vi dig ställa den i frågerutan.

 

Om dessa regler inte följs har vi rätt att ta bort kommentaren/frågan och i värsta fall blockera IP-adressen.

 


När du har läst reglerna är du välkommen att kommentera eller ställa en fråga här nedanför:

 

 

Fråga oss!

4 besvarade frågor

Letar du efter n'åt?

Kategorier

Vill du lägga till n'åt?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

De senaste inläggen...

Statistiken

Länkade Simsbloggar

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards