NKSims

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2013

Nya simmar

Av nksims - 22 oktober 2013 15:48

Hej !!


Spelade som sagt sims igår, och då spelade jag lite på mina nyaste simmar - James Smith och Cassidy Johnson.

           


Jag spelade lite på min PGC också, men jag har inte riktigt tillräckligt med bilder för att skriva en ny del om de. Jag har fixat ett nytt hus åt dom, så det ska de flytta in i, men skulle ni vilja ha en rundtur i huset ? 

Lämna gärna en kommentar med vad ni tycker ! :)


 

 
 
Chaos

Chaos

22 oktober 2013 16:58

Så fina de var tillsammans :-)
Och jag vill föressten gärna se en rundtur i huset!

http://chaossims.blogg.se

 
Ingen bild

Louise

22 oktober 2013 18:39

Ja, en rundtur vore kul!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nksims - 16 november 2013 21:43


Ja... Som ni märkt har ju inte uppdateringen varit den bästa... Men det är inte mycket vi kna göra åt, vi har helt enkelt för mycket att göra i skolan. Men vi tror att vi kommer kunna uppdatera igen om ca 2 veckor, då vi (läs: för tillfället) inte ...

Av nksims - 30 oktober 2013 12:15

                  Vardag | Finkläder | Sovkläder | Idrottskläder | Badkläder | Ytterkläder     Min nyaste sim - Laura. Jag blev jättenöjd med henen faktiskt. Skulle ni vilja att jag laddade upp henne på mediafire ?  Jag funderar sjä...

Av nksims - 28 oktober 2013 16:57

  Kimberly följer mammas fotspår och gillar att måla    Katlyn bjöd över sin pojkvän TinTin och bjöd honom på studentbalen som hon tydligen kunde gå på ? Det var någon bugg med henne, så när jag skrev in henne på internatskolan igen blev hon...

Av nksims - 28 oktober 2013 11:30

Hej !   Nu tänkte jag ge er en rundtur i deras nya hus, så vi börjar helt enkelt ! Framsida        Garaget       Hall         Köket       Matsal         Badrum       Katlyn's rum   Kimberly, Kris...

Av nksims - 27 oktober 2013 20:13

                                    Ni får ursäkta om viss redigering är dålig, jag lär mig fortfarade. :P   Jag tänkte även visa upp bilder på en annan sim som jag hade en liten ''photoshoot'' med.                ...

Not from sweden? Translate here! ↓

Om oss!


Välkommna till denna simsblogg! Vi som skriver här heter Negin och Klara, två 13 åriga tjejer från Göteborg. Här delar vi med oss om allt vi tycker är intressant med vårt älsklingsspel - The Sims 3. :)

Regler för kommentarer & frågor!

Innan du frågar:

• Behandla alla, inklusive oss som skriver, med respekt och så som du själv vill bli behandlad. Alla kränkande frågor kommer tas bort.

• Skriv gärna vem din fråga är till; Negin eller Klara!

• Sök i sökrutan innan du ställer frågan, vi kanske redan har skrivit om det du vill fråga!

• Respektera att det kan ta tid att svara på vissa frågor!

• Vi kommer inte kunna besvara frågor om MAC, då ingen av oss har någon MAC.

• Vi kan inte besvara frågor om TS2. (Så länge det inte är enkla frågor)

Innan du kommenterar:

• Behandla alla, inklusive oss som skriver, med respekt och så som du själv vill bli behandlad. Alla kränkande kommentarer kommer tas bort.

• Skriv bara din kommentar EN gång. All SPAM av samma kommentar kommer tas bort.

• All reklam tas bort direkt (Med undantag av länkbyte, läs mer HÄR)

• Om du har en fråga som INTE har med inlägget att göra ber vi dig ställa den i frågerutan.

 

Om dessa regler inte följs har vi rätt att ta bort kommentaren/frågan och i värsta fall blockera IP-adressen.

 


När du har läst reglerna är du välkommen att kommentera eller ställa en fråga här nedanför:

 

 

Fråga oss!

4 besvarade frågor

Letar du efter n'åt?

Kategorier

Vill du lägga till n'åt?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

De senaste inläggen...

Statistiken

Länkade Simsbloggar

Länkar

Arkiv

RSS


Skapa flashcards